دنيا
درهم و برهم
 
 

 

نام و نام خانوادگی : حسن جوهرچی

تاریخ تولد :  ۶ مرداد ۱۳۴۷

محل تولد : تهران

……………………………..

حسن جوهرچی در کودکی در میدان خراسان تهران زندگی کرد .

۳  برادر و یک خواهر دارد و فرزند چهارم خانواده است .

همسر وی “مهناز بیات” ، چهره پرداز می باشد. وی لیسانس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.  همچنین دارای تحصیلات ناتمام در زمینه عکاسی در دانشگاه هنر است . بازی در سینما را در سال ۱۳۶۷ با ” فیل در تاریکی” که بعد از پانزده سال کامل شد شروع کرد. او سال ۶۸ با خانم مهناز بیات ازدواج کرده است و ما حصل این ازدواج دختری است ۱۲ ساله به نام آوا و پسری ۸ساله به نام علی.  آغاز جدی بازیگری او در سینما از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام “برخورد” به کارگردانی “سیروس الوند”  بود. وی  با مجموعه تلویزیونی موفق در پناه تو به شهرت رسید. آخرین مجموعه تلویزیونی او که در حال پخش می باشد سریال سراب است!

بازیگر :

*  قلب تقسیم شده (حسین قناعت -۱۳۸۵)

*  هویت پنهان(مهدی ودادی – ۱۳۸۵)

*  آبی (حمید لبخنده – ۱۳۷۹)



ادامه مطلب ...


حدیث میر امینی متولد ۶۷ است و در رشته ی نمایش تحصیل کرده است از این رو باید او را تنها دختری دانست که در این سریال در رشته مرتبط با کارش تحصیل کرده است .

 

.

 او فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگتر از خود هم دارد . رنگ قرمز رنگ مورد علاقه ی حدیث میر امینی است و به غذاهای ایتالیایی هم علاقه فراوان دارد. بازیگر مورد علاقه ی خارجی او رابرت دنیرو است. تفریح مورد علاقه ی میر امینی فبلم دیدن و ورزش کردن است . و این بازیگر شنا را یشتر از هر ورزش دیگری دوست دارد او عاشق سینما است و دوست دارد در این عرصه بسیار موفق تر از تلویزیون باشد. او به سهیلی زاده و مهران مهام علاقه ی زیادی دارد و معتقد است آنها به او کمک زیادی کرده اند.

عکس های جدید از حدیث میرامینی+بیوگرافی



سه شنبه 14 تير 1390برچسب:سریال سراب, :: 10:10 ::  نويسنده : m

این سریال در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش از شبکه اول سیما در حال ساخت می باشد.
داستان سریال سراب در مورد حمید دانشجوی ممتاز رشته برق در یکی از دانشگاه‌های معتبر است که با تعدادی از دوستانش روی یک پروژه علمی مهم تحقیق می‌کنند. با وجود آن که این پروژه علمی مهم و بسیار قابل ملاحظه است اما تعدادی از مسوولان آنچنان که باید حمید و دوستانش را حمایت نمی‌کنند. همین موضوع باعث بروز اختلافاتی بین حمید و دوستانش می‌شود و در این میان حادثه‌ای ناخواسته همه معادلات را به هم می‌ریزد.
در سریال سراب بازیگرانی همچون:حسن جوهرچی، پندار اکبری، حدیث میرامینی، محمد مختاری، آرش تاج، حمیدرضا محمدی، سولماز حصاری، فرداد صفاخو، علی زندی و لیدا عباسی به ایفای نقش می پردازند.

عكس هاي جدید سریال سراب از شبکه 3

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما یاران همیشگی وبلاگ دنیا از این که این وبلاگ را انتخاب کرده اید از شما متشکرم.در این وبلاگ سعی شده تا از همه ی موضوعات مطالبی مفید قرار بگیرد.امیدوار هستم تا مورد پسند شما واقع شود و از شما دوستان تقاضا دارم تا نظرات خود را در جهت بهتر شدن این وب در اختیار من بگذارید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان
m


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 44650
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

فال امروز

Pichak go Up
تماس با ما
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت